Луѓето кои внесуваат многу диетални влакна се најздрави – Овие намирници вријат од нив

Луѓето кои внесуваат многу диетални влакна се најздрави – Овие намирници вријат од нив

Во нашата исхрана многу е важно да внесуваме храна богата со влакна кои имаат низа функции позитивни за телото.
Диеталните или прехрамбени влакна спаѓаат во групата на сложени јаглехидрати и многу помагаат на телото.
Помагаат при затвор или пак при дијареа, а превентивно делуваат и на појавата на хемороиди.
Намалуваат опасност од рак на дебелото црево.
Влијаат на регулирање на нивото на глукоза во крвта, го намалуваат холестеролот и позитивно делуваат на кардиоваскуларното здравје.
Го забрзуваат и напиот метаболизам и ни помагаат да ослабеме.
Оние лица кои секојдневно внесуваат храна со влакна, имаат најдобро здравје.
Јадете често чиа и лененео семе. На листата намирници со многу влакна се и леќа, овесни житарки, сушен грашок, авокадо, малини, грав и артичока.
Јаболките, крупите и киноата се на листата.
Јадете често и брокула, цвекло и моркови, како и банани.

 

Прочитај поврзани Gotvi.mk рецепти:

Цезар салата + 2 рецепта за дресинг соса

Свежа салата која топи килограми и ја враќа концентрацијата

Топ 5 рецепти за пролетни салати со марула

Неодолива крем салата

Малиџано – одличен домашен рецепт

Зеленчукова ужинка за на работа

Свежа салата со брокула

Топ 10 највкусни Gotvi.mk рецепти со печурки