Анксиозноста ни го уништува животот – Оваа храна се бори со неа

Анксиозноста ни го уништува животот – Оваа храна се бори со неа

Анксиозноста која претставува чувство на општа возбуденост и страв за кој нема реална причина, е чест проблем на денешницата, а особено ги зафаќа младите лица.
Анксиозноста не е нималку наивен проблем, буквално стресот и загриженоста го прекунуваат нормалниот тек на живот и функционирање на човекот.
Анксиозноста треба да се третира навреме, зошто инаку е круг во кој се вртиме без престан.
За оваа намена, многу е важно и каква храна јадеме. Треба да внесувате многу магнезиум кој не смирува, како и цинк кој го подобрува расположението, Не те=реба да се изостават ни важните омега три масни киселини.
Антиоксидансите, пробиотиците и витаминот Б, се многу важни за мозокот, за да бидеме опуштени и да си помогнеме.
Јадете често Телешко месо, џигери, грав, јаболки, цреши, јагоди, брусница.
Јадете често и костени, житарки, ѓумбир и куркума од зачините.
Јадете зелена храна како кељ, магдонос, брокула, спанаќ.
И цвеклото нека ви биде на менито, а секако и рибата, особено лосос кој има најмногу омега три масни киселини.
Помага јогуртот, или пак кефирот, што и да земете нема да погрешите.
Нека ви биде на менито и кисела зелка, кисели краставички, како и цвекло.
Според истражувањата, десет проценти од населението во светот пати од анксиозност, која може да доведе и до депресија.
Затоа, хранете се здраво и победете ја оваа лоша состојба за умот и телото.

 

Повеќе рецепти на Gotvi.mk:

ШАРЕНА, БРЗА, ВКУСНА: Оваа пица нема тесто, не се меси – еве што е тајната

Цезар салата + 2 рецепта за дресинг соса

Свежа салата која топи килограми и ја враќа концентрацијата

ВИДЕО: Рецепт за домашна чоколадна торта од која застанува здивот

Најдобар рецепт за домашен чизкејк тука

Вистинска уметност: Рецепт за солена торта тука

Топ 5 рецепти за пролетни салати со марула

Многу вкусно – потпечена тава со пилешко месо и печурки