Чувајте го здравјето на горештините: Спасете се од дехидрирање и топлотен удар, хранате се вака

Чувајте го здравјето на горештините: Спасете се од дехидрирање и топлотен удар, хранате се вака

Секоја година кога ќе почнат горештините лекарите апелираат да се внимава и да се грижиме за здравјето.

Особено треба да внимаваат постарите лица, хронично болни и трудниците.

Потребно е да седиме во затворена просторија во која има температура која ни одговара.

Потребно е да се пие многу вода. Топлото време предизвикува дехидратација на телото, па немојте да чекате многу да ожедните, туку секогаш имајте вода со себе каде и да сте.

Разладете се со туширање на топлото време, со млака вода.

Не јадете многу масна, зачинета и тешка храна.

Јадете многу овошје и зеленчук, салати, лесна и непреработена храна, пијте природни сокови, вода, цедевита, смути.

Прочитај повеќе рецепти на Gotvi.mk:

Топли пирошки со сирење

Мини проја со фета

Појадок од стар леб

Леб кој не дебелее

Појадок во шолја

Појадок со кој ќе топите килограми