Слабејте со правилото на дланката – Колку храна се внесува со еден оброк?

Слабејте со правилото на дланката – Колку храна се внесува со еден оброк?

Сите сакаме да бидеме слаби и витки, но познато е дека тоа е долг и тежок процес кој бара многу жртвување и одрекување од различни видови храна.

Тајната на здравото слабеење е во количината храна која ја внесувате во еден оброк. Научното списание „Guard your health” објави студија во која се вели дека овој проблем со дебелината е се почест денес.

Сепак, постои едноставен метод со кој ќе слабеете, и тоа верувале или не, само со помош на дланката.

5 ПРИНЦИПИ НА ДЛАНКАТА:

  1. Количината на храна која може да ја собере во две склопени дланки е количина на зеленчук кој треба да се јаде на еден оброк.
  2. Предниот дел на дланката го означува нормалниот внес на јаглехидрати како ориз, житарки, тестенини, леб…
  3. Големината на отворената дланка без да ги вклучиме прстите покажува колкаво парче месо ни е доволно на еден оброк.
  4. Стиснатата дланка покажува колку овошје треба да внесеме дневно.
  5. Горниот дел кај прстите на дланката покажува колкав внес на путер и други животниски масти може да внесеме без да штетат.

Прочитај повеќе на Gotvi.mk:

Со Нордиска диета слабејте без гладување

Протеините – основа на ефикасните диети

ВАЖНО: 5 намирници за рамен стомак ова лето

Мед диета: Ослабете 2 килограми за 3 дена

Брза диета според вашата градба на тело

Диета со која ќе се ослободите од дебелите бутови, широки колкови и салото на стомакот

Диета која се држи 7 дена со вашата омилена храна

Рецепт за облоги од ѓумбир кои го топат салото на стомакот

singlepost_text