Smiling young girl drinking tea and writing

Девојки и жени, ова е лекот: Со храна против менструални болки

Промена на исхраната која е навистина тешко да се спроведе, може да ги олеснат тегобите на пред менструалнио циклус.Еве какви промени треба да направите за да си помогнете себеси во тие денови:

1. Намалете ја конзумацијата на сол- Јадете храна која сами ја подготвувате, а не брза храна која полна со сол и шеќер.

2. Што е можно повеќе зелено- Јадете разновидно овошје и зеленчук, а најмногу со зелена боја.

3. Пијте доволно вода- Се препорачува жените да конзумираат најмалку осум чаши вода дневно за да се забрза варењето на храната, а секако водата може да помогне и за други здравствени проблеми.

4. Витамини- Витаминот Д помага во ублажување на предменструалниот синдром, а може да се најде и во многу намирници.

5. Помалку кофеин- Кафето и другите пијалоци кои содржат кофеин можат да ги зголемат симптомите на ПМС.

Повеќе на Готви.мк:

Цезар салата + 2 рецепта за дресинг соса

Свежа салата која топи килограми и ја враќа концентрацијата

ВИДЕО: Рецепт за домашна чоколадна торта од која застанува здивот

Најдобар рецепт за домашен чизкејк тука

Вистинска уметност: Рецепт за солена торта тука

Топ 5 рецепти за пролетни салати со марула

Многу вкусно – потпечена тава со пилешко месо и печурки