ЛЕБ ОД ТРИ СОСТОЈКИ БЕЗ ЈАГЛЕХИДРАТИ: Јадете го секој ден без да се плашите од вишок килограми (ВИДЕО)

ЛЕБ ОД ТРИ СОСТОЈКИ БЕЗ ЈАГЛЕХИДРАТИ: Јадете го секој ден без да се плашите од вишок килограми (ВИДЕО)

Замислете – можете да јадете леб по цел ден, а покрај тоа и да ослабите! Иако звучи како сон за оние кои обожаваат леб, вистина е – само треба да знаете како правилно се прави ваков леб.

Популарниот „кето леб“ го добил називот бидејќи е популарен помеѓу луѓето кои се на протеинска исхрана, па овој леб им помага да останат во состојба на кетоза. Нема брашно, нема сол, нема шеќер, прашок за печиво, ниту житарици – само чисти протеини и природни масти!

Да биде уште подобро, кето лебот се прави толку едноставно што можат да го направат дури и неискусни домаќинки.

Состојки:

  • 6 јајца
  • 1/2 шолја протеин од сурутка
  • малку путер

Начин на подготовка:

  1. Одвојте ги жолчките и белките. Белките добро изматете ги со миксер за да се направи цврста пен.
  2. Во белките додајте ги протеинот и јајцата, па внимателно разматете за смесата да се соедини.
  3. Рерната загрејте ја на 160 степени, па премачкајте го калапот за леб со малку путер.
  4. Излејте го „тестото“ во подмачканиот калап и печете 40 минути.

Лебот е многу вкусен, може да се јаде и со солени и благи јадења и воопшто нема јаглехидрати!

Повеќе рецепти на Gotvi.mk:

Полнет запечен леб

ВИДЕО рецепт: Леб со карамелизиран кромид

Ремек дело во кујната: Леб од банана

Тазе домашен леб

ВИДЕО. Рецепт за леб кој не се меси

Домашниот леб на мајче Вера

Полнет запечен леб

Домашен леб со маслинки