Стоп на прејадувањето: Придржувајте се на овие шест правила

Стоп на прејадувањето: Придржувајте се на овие шест правила

Навечер, метаболизмот е најмалку активен и тоа е главна причина зошто тогаш не треба да јадете обилни оброци. Вечерата би требало да биде најлесен оброк во текот на денот и треба да јадете најмалку 2-3 часа пред спиење, за организмот да има време да ја свари храната.Придржувајте се на овие шест правила и веќе нема да се прејадувате.

1. Јадете доволно во текот на денот.

2. Доручекот е задолжителен – доручкувајте оброк богат со влакна, протеини и калории.

3. Не го мешајте гладот со досада – ако навечер сте гладни, јадете, но прво уверете се дека тоа што го чувствувате е навистина глад.

4. Јадете кога навистина сте гладни – но, бирајте сложени јаглехидрати, здрави масти и протеини.

5. Изберете вистинска комбинација – ако огладните после вечера, земете пола шолја грчки јогурт или парче сирење (протеин), четвртина авокадо или четвртина шолја ореви (здрави масти) и нешто сложени јаглехидрати како житарки. Наместо грицки направете си чај или чаша млеко со цимет.

6. Избегнувајте масна и зачинете храна.

Повеќе ресепти на Готви.мк:

Брз појадок со туна салата

ВИДЕО рецепт: Ќофтиња од компири и туна

ВИДЕО: Домашен рецепт за паштета од туна која се прави за 3 минути

Туна салата со фетучини

Туна салата

Брзо посно предјадење за целото семејство