4 работи кои морате да ги додадете во доручекот и килограмите ќе почнат да се топат

4 работи кои морате да ги додадете во доручекот и килограмите ќе почнат да се топат

Здравиот доручек е сјајна работа – поради него се слабее, подолго сте сити и благодарение на здравиот доручек сте полни со енергија. Но, тоа важи ако знаете што јадете!

Додајте протеини

Кога стомакот ви е празен, произведува грелин, хормон на глад, а најефикасно го запираат протеините. Затоа навалете на јаткасти плодови, јогурт, варени јајца или органски путер од кикири.

Заменете ги слатките со солени јадења

Слаткиот доручек како снегулки, леб или палачинки е полн со шеќер. Овој доручек драматично го зголемува нивото на шеќер во крвта. Затоа попаметно ви е наутро да изедете некој поконкретен оброк. Исфрлете ги тестата и шеќерите.

Додајте масти

Со цел подолго време да останете сити, во доручекот додајте малку здрави масти, како оние од авокадо, кокосово масло, путер од бадеми, ленено масло и јаткасти плодови, секако, во помали количини.

Додајте зеленчук

Зеленчукот е полн со влакна и помага во работата на цревата, поради што треба да се најде на вашата чинија наутро. На пример, ако наутро јадете кајгана, додајте малку кромид, пиперка или спанаќ.

Прочитај повеќе на Gotvi.mk:

Дали некогаш сте виделе долги јајца? Нема да верувате како се прават

ВИДЕО: Дали досега погрешно сме ги пржеле јајцата?

ВИДЕО: Шест одлични готварски трикови

ВИДЕО: Оваа декорација се прави за минута, а сите ќе ги воодушеви

ВИДЕО: Еве како да направите декоративна роза од домат за минута

ВИДЕО: Готварски трик – како одеднаш да излупите 3 варени јајца

ВИДЕО: Топ 5 рецепти со јајца во Дубаи

ВИДЕО: Како да зготвите печени јајца на Шкотски начин