Дами, бидете фит на секоја возраст – Еве што треба да јадете во секоја деценија од животот

Дами, бидете фит на секоја возраст – Еве што треба да јадете во секоја деценија од животот

Недостатокот на апетит и замор се чести симптоми за време на летото. Италијанските стручњаци направиле три различни диетални програми за исхрана според годините.

Ако изберете го изберете оној кој најмногу одговара на вашите години, без многу напор ќе изгубите два до три килограми за две недели и што е уште подобро и покорисно, ќе ги усвоите начелата кои ќе ви помогнат подолго да останете млади.

„Потребите на нашиот организам се менуваат со годините“, тврди италијанската нутриционистка, др. Диана Сартоса.

Постојат намирници кои секогаш мораат да бидат застапени во исхраната, како што се овошје и зеленчук, драгоцените извори на витамини и минерални соли, но постојат и намирници кои се потребни, првенствено на 20-годишните, потоа оние кои се неопходни на жените во четвртата деценија и оние кои се од клучно значење за лицата постари од 40 години.

20 – 30 години

Со секоја менструација жените губат значителна количина на железо. Затоа јадете намирници богати со железо. Но, железото од зеленчукот тешко се апсорбира. За полесна апсорпција ќе ви помогне витаминот Ц. Затоа е пожелно овошјето и зеленчукот да го јадете сирово. Витаминот Д е исто така неопходен. Се наоѓа во масна риба, рибино масло и жолчката.

30-40 години

Држете го под контрола нивото на холестерол во крвта. Како? Јадете намирници богати со омега 3 масти, кои штитат од тумор и го регулираат нивото на триглицериди во крвта. Така ќе го намалите ризикот од тромбоза, дијабетес, срцеви болести и проширени вени. Овие драгоцени материи се наоѓаат пред се во масната риба и морските плодови, кои треба да ги јадете најмалку два до три пати неделно. Рибата подготвувајте ја на скара или печете ја во рерна без додавање на маснотии.

40+ години

За да го сочувате здравјето во коските и да го намалите ризикот од остеопороза, неопходен ви е калциум, присутен првенствено во млекото и млечните производи, но и во солта. Овие намирници се неопходни по 40-тите години, пред се поради тоа што содржат белковини слични на животинските, а не содржат масти. За кожата да ви остане мека и мазна, јадете намирници богати со витамин Е.

Прочитај повеќе на Gotvi.mk:

Леонардо ди Каприо – Еве која диета ви ја препорачува

Северина со нов спот, а ние ве потсетуваме која диета ја држеше кога беше бремена

Мајката на Јелена Крлеуша: Еве како конечно ја победив зависноста од храна!

Адријана Лима открива: Рецепт за утринско смути и совети за диета

Ким Кардашијан откри како ослабе 15 килограми за 2 месеци

Цеца со нов албум, а ние ви откриваме што јаде за да има таква линија

На традиционален британски појадок со Џон Њуман

Кои се омилените јадења и пијалоци на Енрике Иглесијас?

10 „убијци“ на вишокот калории

Како да ослабете според хороскопскиот знак?

Хороскопските знаци и храната – што треба да јадете, а која храна да ја избегнувате

Кое е омиленото јадење на принцот Чарлс?

 

Преземено од Хајд Парк